promotionele producten

Wilt u promotionele producten uitdelen?

Promotionele producten. Denk dan eens na over deze slimme en trendy cadeau-ideeën. Terwijl iedereen gewend is geraakt aan sleutelhangers, pennen en magneten als giveaway-items, kunt u uw bedrijf laten opvallen door iets unieks aan te bieden. Lees verder om meer te weten te komen over de coolste en nuttigste giveaways van 2020.

Of u nu op een beurs werkt of uw trouwe klanten een andere mogelijkheid tot interactie biedt, promotionele producten kunnen een slimme marketingkeuze zijn. Deze relatiegeschenken bieden een tastbare manier om uw bedrijf in gedachten te houden en uzelf in een positie van waarde te plaatsen voor uw potentiële klanten. Volgens The New York Times kunnen relatiegeschenken potentiële klanten de kans op reactie met maximaal 17 procent verhogen.

Om te zorgen voor een maximale impact, moet u verder gaan dan bedrukte pennen of een veel kozen relatiegeschenk. In 2020 is MVO een belangrijk aspect, geen gekke gedachte om hier dan ook rekening mee te houden bij het uitzoeken van een geschikt relatiegeschenken. Duurzame relatiegeschenken zijn dan ook populairder dan ooit!

Moderne promotionele producten

Gelukkig bieden promotionele producten vandaag de dag veel meer mogelijkheden om een gepast relatiegeschenk te geven dan 10 jaar geleden. Dankzij nieuwe materialen, drukprocessen en een verhoogd automatiseringspotentieel hoeft u niet langer te kiezen tussen kosteneffectiviteit en hoge kwaliteit. Promotieproducten worden gemakkelijker in kleinere, doelgerichte batches gemaakt of gemakkelijk in massa geproduceerd voor een fractie van de kosten.

De grootste innovaties komen echter voort uit de bereidheid om buiten het meer traditionele aanbod te treden en potentiële klanten een unieker product of ervaring te bieden. Terwijl een houten denkspel, inktpennen en papieren notitieblokken de grootste invloed hadden op conventies, bieden succesvolle marketeers nuttige of leuke artikelen aan die hun klanten in het dagelijkse leven helpen. Vooral wanneer u marketing naar millennials brengt, kunnen u goed doordachte promotionele producten van uw merk actueel en relevant maken voor deze doelgroep.

Denk outside the box

Het is van belang om niet in een hoekje te denken bij het uitzoeken van een relatiegeschenk. Als u voor een standaard relatiegeschenk gaat, dan loopt u het risico dat een relatiegeschenk snel in de kast verdwijnt. Om top of mind te blijven is het van belang om een relatiegeschenk te geven dat zowel uniek is, praktisch en aansluit bij de doelgroep. De combinatie van deze drie aspecten zorgt ervoor dat u top of mind blijft bij een klant. Benieuwd naar de vele mogelijkheden? Bekijk de website van De Penneboer en zoek een geschikt relatiegeschenk voor uw businesspartners.

Promotionele producten

Online bloggen op 1dagperweek.nl